Offbeat . . . Off Topic

yay getting my new car tomorrow!

so exciting and stressful at the same time!

5 Likes

Glad your boy is back home now, enjoy the watching and holding him!

Lady at my work got a new Suzuki car 2 days ago. Yesterday she already scratched the whole side and wheel of the car by taking the corner too narrow and scraping a pot plant

1 Like

are you trying to jynx me? take that back! sies @Flex

1 Like

hehe neeman glat nie! Was just very funny story in our office as the ladies here canā€™t drive to save their lives!

2 Likes

They are not as bad as my youngest brotherā€™s fiance - he has now refused to fix the latest bumps since she seems to not hit anything when it already has damage on it

@wenzdayz baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie geluk!

1 Like

thanks julle

ek het gegaan vir a automatic Mazda 2ā€¦ in snowflake pearl white

1 Like

Ek soek fotos!

1 Like

Car passed COR, the guy pointed at the headlight and mumbled something, I told him it doesnā€™t leak water and that was that.

Thanks for all the advice!

5 Likes

yes sodra ek haar more kry sal ek a fototjie post

1 Like

Ek is sommer opgewonde vir jou!

1 Like

flip ek weet nie hoe ek vanaand gaan kan slaap nieā€¦ eks soos a tipiese kinders die aand voor kersfeesā€¦

2 Likes

Congrats @wenzdayz!

3 Likes

bwahahahaha ek weet presies hoe jy voel!

Capture
Ek wag vir die

3 Likes

Jou blerry RGB fever het gestrike so dai is wat ek nou kan bekostig

1 Like

HAHAHA ja sien as jy eers eenkeer iets RGB kan mens nie stop nie

1 Like

Nice! Het al n paar van daai muise gehaad. Hulle is glat nie te bad nie. Baie lekker entry level kit daai. Ek jam weer bitjie D2, laat weet my as jy weer speel

1 Like

Ek sal jou laat weet - ek love die muis -my broer het die kit gekoop so paar maande terug toe steel ek die muis.

Nou gaan ek die keyboard by my huis gebruik, die mousepad by die kantoor, die muis by my broer se huis en die headset is spare

1 Like

ons behoort vanaand te speel as myne kla geupdate het - daar was 'n 36gig update gister

Yeah ek het gesien! myne het begin update. maar dis teen my geloof om my PC die heel dag by die huis aan te los terwyl niemand daar is nie :stuck_out_tongue: so sal venaand moet continue met die update