Offbeat . . . Off Topic

eers na 15:00 vanmiddag

1 Like

Hey at least weet jy wanneer

Ek wag vir takealot om af te lewer

1 Like

het hulle jou nie n’ aflewerings datum gegee nie?

nee hulle kom vandag - maar die couriers sukkel ongelooflik om ons gebou te vind

1 Like

I’m going on holiday finally this weekend. Yippee! Will be away for a week.

6 Likes

greetings !! what a busy week

2 Likes

Now i am green with envy!

1 Like

Dohcie is aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!

How goes it?

Has anyone seen or hear of @Entity

1 Like

yes, i have been swamped with work unfortunately

huge hugs Dohc just glad you are doing good, even if you are swamped

so i signed up with naked insurance for my new car. it was such an effortless service. i wish more insurance companies would go the online route instead of having to speak to someone on the phone for 30 min…

1 Like

Het jy al die kar gekry?? En en en?

1 Like

nee kry haar eers vanmiddag…as ek geweet het ek moet self die kar gaan oplaai sou ek gereel het vir vanoggend. ek dog hulle bring my kar vir my…maar nee apparently is die service and delivery fee wat mens betaal nie vir actual delivery van die kar nie…

1 Like

hahahah wtf :confused:

presies wat ek se…

toe ek my Rio gekoop het het hulle my kar vir my van vryheid af gebring…en hy het a vol tenk petrol gehad. Ek hoop ek kry die kar met a vol tenk petrol want my kar is nogi eers half nie, so as iemand petrol wil he, kan hulle dit van die Rio kom af “syfen”… :rofl:

Bwahahahahahahahah die ouens kul mens deesdae baie!

1 Like

Ja hulle doen, enige iets om geld te maak… as ek die civic gekoop het soos manlief sn, het hulle die kar vir my gebring ook van nigel af(en raai wat dis ook a kia garage)

1 Like

Ek loooooooooooove mense soos dit, dis wanneer ek moerig raak

1 Like

Also a message from @Murph (who still ha no access to the forum)

tell wenz that while i know she misses me and has sleepless nights about it, we’ll talk again soon

and tell flex good luck with the baby and i hope it’s actually his

Send my regards to the rest
Except hammer
Tell him to stop slacking

4 Likes

Why he has no access?

I also did not have and Jan had to create and account for me basically if i remember correctly.

Tell him I say…

1 Like