Brute Force Competition 2019

officialthread

#21

I am still here, going no where. Just a bit hectic at home with the new little one. Will settle back into routine once I get back to work next week.

I am not doing Brute Force this year either guys <3


#22

Anyone else want to join?

@Flex, the rules are much easier this year. You don’t even have to create threads.


#23

Not so Brute Brute Force comp :stuck_out_tongue:

Nah I am all good. Will enjoy just spectating


#24

Are you going to host a beating off session sometime?


#25

mmmmm… Good idea! Not sure what the current record stands at


#26

Anyone else want to join? We will be starting next week.

@Wlad?


#27

Sure, why not. I can’t sponsor anything though, but I’ll give it a bash.


#28

Yay, the more the merrier.


#29

Brute Force starts today! Good luck to everyone participating!

@czc
@DarthMol
@DieGrootHammer
@FriedPet
@SIGSTART
@Solitude
@Wlad
@Wyvern

The rules have changed this year. You can find more info in the first post.

And thanks to everyone who is sponsoring prizes!


#30

And so it begins!


#31

It shall be mine again!


#32

I shall try my absolute best!


#33

No! This is the year for the two-time Brute Force Champion to return to form…

aka… ME!


#34

Nope I am gonna start the new streak :stuck_out_tongue:


#35

My article/thread for the week: https://ink.mostepic.win/the-steam-awards-winners-2018/


#36

All the participants, I hope you remember the first week! I will be checking tomorrow morning. :slight_smile:

@czc
@DarthMol
@DieGrootHammer
@FriedPet
@SIGSTART
@Solitude
@Wlad
@Wyvern


#37

Let’s see how you did this first week:

Successful:
@czc
@DarthMol
@DieGrootHammer
@SIGSTART
@Solitude
@Wyvern

Unsuccessful:
@FriedPet
@Wlad

If you two created an article that I missed please let me know. But on the forum it doesn’t see any topics created or enough replies to topics. :slight_smile:


#38

Yeah I don’t think I’m going to fare well. I’m barely at home those days and I don’t get time to go sit down at a computer.


#39

Don’t be mean @Wlad. You have to do this for us.


#40

2nd week. Looking better!

Successful:
@czc
@DarthMol
@FriedPet
@SIGSTART
@Solitude
@Wlad
@Wyvern

Unsuccessful:
@DieGrootHammer

I edited this because I came across @FriedPet’s topic which interestingly wasn’t showing in the users list. :slight_smile: Same with @Wlad’s topic.