Offbeat . . . Off Topic

I have a lot of editing to do, but here I am…

1 Like

Good luck! Ek dink jy moet maar begin vodka onder jou lessenaar bere - jy gaan dit nodig he. Gelukkig kom alle rekeninge na my toe, en einde van die maand gee ek dit vir die baas. En ek hou hulle soos 'n valk dop - as ek iets sien wat nie daar hoort nie bel ek en vind uit wat aan gaan.

My grootste frustrasie op die oomblik is Telkom en die R700 'n maand wat ons hulle betaal vir advertising . . . yellow and white pages and internet . . . I mean Ek wil die horries kry

Ja ons het dieselfde issue, ons s’n is darem nou klaar die einde van die maand. En die mense bly bel om te hoor of ons nie die subscriptions wil hernu nie

1 Like

JVC - I do not want to know how much those cost you, but enjoy. :smile:

In other news, my keyboard arrived about an hour ago. I must now get used to the feeling of mechanical over membrane.

I do so love the sound of mechanical switches.

3 Likes

Give it 28 minutes and you will be used to it and in love

Enjoy @Aeightsh! I’ve never used a mechanical keyboard.

1 Like

Pics or it doesn’t exist

So my car is going to cost R18k to fix. FML.

1 Like

Only R235 - cheaper than what I budgeted on

You are gonna hate me, that isnt a horrific price - Paid R12k for the Tazz

huge hugs

Eeck jammer om te hoor hammer. Is jou kar nog nuut? Is daar nie soos a warranty at dit sal cover nie?

Nee hy is nou al 6 jaar oud. En uit warranty en als.

Ag flip dit suck. Dis daar wat k die kar i trade vir a nuwe kar dan

Yea ek sou ook as jy kan eks jammer hammer

Light bleed from the right is a result of the transparent cover on my phone reflecting back.

2 Likes

Feel your pain homey. Dropped 21k yesterday to fix mine.

2 Likes

Can we see one with the pretty lights showing?

Welcome :laughing:

1 Like

Jis ek wens, maar ek kan net nie op die huidige oomblik 'n nuwe kar koop nie. Ek het skaars nou net gaan staan en huis koop.

Jis dude it sucks so much!!

2 Likes

I cried bro

1 Like