The 10,000 Best Forum Posts on the Internet Right Now! (Part 1)

ja hey asof ek jou nie altyd in anycase carry nie :wink:

3 Likes

Dis meer jou man wat my carry :rofl::sweat_smile: plus eks nie so bad nie is ek?

2 Likes

what’s the results?

2 Likes

hy speel nie coldwar nie so hy kan jou nie carry daar nie

3 Likes

Oh shit yes ekt vergeet XD beter nou vinnig heal ek Mis dit om games te speel

3 Likes

Of absolutely no bloody help right now - even split of 7:7 votes :expressionless: Have reopened the poll for more responses.

4 Likes

Why do you sound so disappointed?

3 Likes

Ek wou ons marraige certificate gaan kry het, maar dit het nie begeur nie. Sal maar 'n ander dag probeer.

2 Likes

is jy seker dis al daar? vat dit nie a hele ruk nie? En het jy nie copy daarvan op jou troudag by jou officient gekry nie?

1 Like

Ja ons het die geskrewe een gekry. En as jy sê dit vat 'n rukkie, hoe lank gewoontlik?

1 Like

Dit hang af. Mind you ek het nog nie die print out version gaan afhaal nie want die geskrewe een is bewys genoeg. maar dit het about jaar en half gevat vit hulle om my van te verander…

Moes jy self julle huwelik gaan registreer? want my officient het als gedoen en als gesubmit etc.

1 Like

Ja ons officiant het ook al die registrasies gedoen. Okay kwaai ek wou dit gaan haal het want ek wou my vrou op my medies oor bring, en om dit te doen moet ek 'n trou sertifikaat het. So het ons HR gesê. So ek dag ek moet gaan queue het daarvoor.

1 Like

nee doe kopie wat jy gekry het werk 100%. jy moet net gaan queue as jy daai kopie verloor. bewaar daai papier soos goud, maak somme baie copies en laat hulle sertifiseer.

2 Likes


Dis hoe ons sn lyk. Dit is a proper sertifikaat.

2 Likes

Selfde met ons. Het nog nie 'n “printed” een gekry nie en ons is al 13 jaar getroud…

3 Likes

Wow… Gaining access to my hacked Facebook account is proving fruitless.

2 Likes

Good luck , it took me 1 year to get my business page back, dm if you need help

3 Likes

Especially when the email and phone numbers that you used are no longer associated with the account.

Me: my profile has been hacked
FB: have you tried resetting your password?
Me: :expressionless:

2 Likes

Yep that’s a temp certificate that you get on the day and is 100% recognised legal document.

2 Likes

Hey guys

So I have a problem. With Adobe discontinue which is the next best to view PDF’s and all that. Cause the misses parents have their own company so they use it alot

2 Likes